Κανείς δεν θέλει να κάνει τις αγορές του σε περιορισμένο χώρο. Συνεπώς, αν διευθύνετε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης, είναι λογικό να προσπαθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο, για να δημιουργήσετε ένα ευρύχωρο περιβάλλον για τους πελάτες σας, παρόλο που συχνά η διαθέσιμη έκταση είναι περιορισμένη. Είναι οπωσδήποτε πρόκληση να εμφανίζετε όλα τα προϊόντα σας χωρίς να κάνετε το κατάστημά σας να φαίνεται υπερβολικά γεμάτο.
Ευτυχώς, υπάρχουν συμβουλές και κόλπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, για να δημιουργήσετε την ψευδαίσθηση ενός μεγαλύτερου χώρου και, κατ’ επέκταση, να παρέχετε μια πιο άνετη εμπειρία αγορών. Ο εξοπλισμός και τα ράφια καταστημάτων παίζουν κομβικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια. Διαβάστε παρακάτω πώς πρέπει να τα τοποθετείτε και να τα οργανώνετε, ώστε ακόμα και το πιο μικρό κατάστημα να φαίνεται μεγαλύτερο και ανετότερο.
Τα ογκώδη επιδαπέδια έπιπλα πρέπει να αποφεύγονται και αντίθετα να επιλέγονται ελαφριές και επιτοίχιες κατασκευές, όπως τα ράφια καταστημάτων. Αυτό δίνει στους πελάτες αρκετό χώρο για να περιπλανηθούν και να τσεκάρουν ό,τι έχει να προσφέρει το κατάστημά σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να κινούνται χωρίς να ανησυχούν για τυχόν σπάσιμο αντικειμένων. Επιπλέον, θυμηθείτε ότι τα βαριά έπιπλα δημιουργούν ένα υπερβολικό αποτέλεσμα που κουράζει τον υποψήφιο πελάτη.
Αυτό σας επιτρέπει να εμφανίζετε τα περισσότερα προϊόντα χρησιμοποιώντας ελάχιστο χώρο στο δάπεδο. Φυσικά, θα πρέπει να προσέξετε για το πού θα τοποθετήσετε κάθε προϊόν. Στα χαμηλά ράφια, τα οποία βρίσκονται στο ύψος των ματιών, θα πρέπει να έχετε τα άμεσα διαθέσιμα που θέλετε να προσελκύσουν την προσοχή του πελάτη. Αντίθετα, στα πάνω ράφια, τα οποία δεν είναι εύκολα προσβάσιμα, μπορείτε να τοποθετήσετε εφεδρικά προϊόντα, διάφορα νούμερα κλπ.
Το φυσικό φως δίνει στο χώρο μια φωτεινή και ευάερη αίσθηση, καθιστώντας τον πιο ευρύχωρο. Εάν το κατάστημά σας δεν έχει πρόσβαση στο φως του ήλιου, βεβαιωθείτε ότι ο εσωτερικός σας φωτισμός είναι αρκετά φωτεινός και θερμός όσο το φως της ημέρας. Ο καλός φωτισμός αναδεικνύει επίσης καλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας. Για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα, συνδυάστε το φωτισμό με ανοιχτά χρώματα. Παστέλ, λευκές και υπόλευκες αποχρώσεις αντανακλούν το φως και κάνουν το κατάστημα να φαίνεται πιο ευρύχωρο.
Οι καθρέφτες χρησιμοποιούνταν πάντα για να κάνουν τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα, οπότε δεν πρέπει να λείπουν από το κατάστημά σας. Δίνουν την ψευδαίσθηση ότι ο χώρος εκτείνεται πέρα από τους τοίχους και συμβάλλουν στη διάδοση του φωτός σε ολόκληρο το κατάστημα.
Τα μη οργανωμένα ράφια και πάγκοι κάνουν το κατάστημά σας να φαίνεται μικρότερο από ό,τι είναι πραγματικά. Εκτός από αυτό, οι πελάτες αποθαρρύνονται στις αγορές τους. Συνεπώς, το να έχετε όλο το κατάστημα μαζί με τα εμπορεύματα τακτοποιημένα είναι κομβικής σημασίας για μια ευχάριστη εμπειρία αγορών ακόμα και σε ένα μικρό μαγαζί.
Για περισσότερες προτάσεις επισκεφθείτε μας στα kmstoredesign.gr
Το ερώτημα τι σκυλοτροφή να πάρω βασανίζει πολλούς σκυλογονείς. Η κατάλληλη τροφή σκύλου εξασφαλίζει την…
Μία καλή θήκη αποτελεί την καλύτερη επένδυση για το νέο σας iPhone 14! To νέο…
Τα χαλιά αποτελούν μια επένδυση για ένα νοικοκυριό. Συνεπώς, όταν τα αγοράζουμε επιθυμούμε τη μεγάλη…
Η επιλογή του σωστού ταπητοκαθαριστήριου μπορεί να γίνει λίγο δύσκολη. Πρέπει να λάβετε υπόψιν πολλούς…
Μπορεί το iPhone 13 να μην έχει καταφθάσει ακόμα, όμως αν είσαι λάτρης της τεχνολογίας…
Στις σύγχρονες και μοντέρνες κουζίνες η συνταγή της επιτυχίας είναι ο αρμονικός συνδυασμός της πρακτικότητας…